Frågor söker svar...

2009-04-09 @ 09:26:08

I 2 timmar satt i gårkväll i telefon med en nära släkting... Ytterligare information har kommit upp till ytan. I & med det så blir det flera frågor som inte har nått svar. :( Alla dessa frågor... som så desperat behöver få svar.

Vart ska jag finna dessa svar??? Jag kan inte gå vidare om jag inte får svar på dessa frågor!!! Men vill jag verkligen ha svar då? Klarar jag av det? Mera frågor...

Situationen är extremt känslig & måste hanteras med silkeshandskar... minsta lilla snedsteg kan vara förödande!
Stundtals känns det som om jag står & ser på mig själv utanför min kropp. Allt det här är bara för mycket, så overkligt... Detta kan bara inte hända, detta kan inte hända MIG... ändå så pågår det för fullt.

Väck mig ur den här mardrömmen nån snälla!!!!

I natt har jag kallsvettats nått enormt & frossat samtidigt hur nu det är möjligt att göra på en & samma gång. En välbehövlig dusch var på sin plats kan jag lova ;).

Vad som händer idag har jag ingen aning om...

Jag skakar i hela kroppen & tårarna rinner hejdlöst ner för mina kinder. Min puls är onormalt hög & hela jag är på helspänn... Jag borde äta nått men jag vet inte om jag kan det... jag har ont i magen, jag har ont i bröstet, jag är trött men kan inte sova...

Jag vet varken ut eller in längre...

Jag måste finna kraft att orka vidare...

//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0