För i helvete!!!!!!!!!!

2009-04-20 @ 10:11:42
Hur i helvete kan man läcka ut sekretess klassad information??? Jävla idiot, vet du inte var TYSTNADSPLIKT betyder? Då ska du fan i mig inte ha det jobbet du har heller!!! Ja jag svär!!! Och i detta inlägg kommer jag antagligen svära som en galning, med all jävla rätt!!!

En person som jobbar som terapeut har läckt ut sekretess klassad information till sin patient & avslöjat vad som pågår kring denna person! De pågår en polisutredning kring XXX som XXX inte ska veta om. Men terapeuten X har talat om för XXX exakt vad som pågår, vad som kommer att hända & vad det gäller! Bra jobbat jävla idiot!!! Jag hoppas du förstår vilken sits du har försatt mig i & är väl införstådd med att jag nu lever under hot! Tack så in i helvete mycket! Den här jag jävla härvan drabbar inte bara mig, de är flera inblandade som mår minst lika jävla dåligt som jag just nu. Flera personer som också lever under hot & som är VETTSKRÄMDA!!!!

Jag ska personligen se till att du blir av med ditt jobb & aldrig mera får arbeta där det gäller tystnadsplikt!
Oh jaaa jag är fullt kapabel att verkställa allt jag nyss skrev! Varenda tidning ska få veta det här! Jag ska också personligen polisanmäla dig för detta & mer därtill!!!

Detta bevisar ju bara att man kan inte lita på tystnadsplikten att den gäller, än mindre lita på myndigheter över lag. Min tro på rättvisa & rättigheter som person är nu totalt raserad efter det här.

Till PM vill jag bara säga: Detta är INTE ditt fel!! DU är guld värd & mer därtill. Som du har ställt upp på mig & mina syskon & familj. Du ska veta hur mycket vi älskar dig PM!!!! Allt du har gjort & gör för oss har du gjort med hjärtat. Alltid sett till att vi har det bra & att vi får den hjälp vi behöver. Sett till att vi aldrig är ensamma i denna kamp. Alltid påminnt oss om att vi är inte ensamma i detta, du finns med oss hela tiden på vägen. Som vi älskar dig PM!!! Du är den mest osjälviska människa vi har mött! Vi älskar dig, vi älskar dig, vi älskar dig!!!!
Du är allt & lite till!!!
All vår kärlek till dig PM!

Nu ska jag göra mig klar inför besöket på smärtenheten... resten av dagen går väl åt att skydda nära & kära samt försöka reparera skadan någolunda...
Åter igen... JÄVLA IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!

//Arg-så-in-i-helvete L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0