Fantastiskt underbart!!!!!!!

2009-04-10 @ 22:56:54
Idag har det varit en strålande dag mitt i allt pågående elände :D. Jag & Lovisa gick ut på baksidan & började vårstädningen, hmm eller jag rättare sagt. Lovisa gick in på dagisets område (vår baksida angränsar till ett mysigt litet dagis) & leket ett tag. Tills hon fick syn på grannflickan då ville hon till framsidan & leka istället. Nu ligger i alla fall granen på skotkärran i väntan på att bli körd till "hålet i skogen" :thumbup:.

Hursom... vi gick framsidan & jag bjöd grannen på kaffe med tillhhörande man. Mycket trevligt!!! Barna lekte jättebra så huxflux så bestämmde vi att vi skulle grilla lite korv till lunch, mycket bra! Jag gjorde efterrätt, björnbärspaj med vanlijsås, mumma!!! :)

Vi var inte inne nånting förrän klockan var närmare 19 & då var Lovisa både skitig & busatrött :). Jojjo kom med 'Alban' (Albin) & Evvish (Evelina). Underbart! :love:

Jag badade lilla Albin i diskhon hahahaha men det funkade hur bra som helst ;P. Så myyysig min lilla pluttskrutt! Sen fick han en rosa badhandduk, manligt ;). Men såååå gudomligt sööööt! Mig vilja pussa mängder på den lilla :rolleyes:.

Sen kom mamma med sandsaker till Lovisa & för att sova över. Så nu sitter vi & kollar på andra filmen av alla sällskapsresorna. Och som vi har skrattat åt dem!!! Jag har ju allihopa :rolleyes:.

Imorgon ska det bli kanon väder igen :D & så blir det stugan...


Moi med nybadad Albin :)

Sötaste Albin:love:

Moster Jojjo med en mycket smutsig Lovisa :rolleyes:

Dags att borsta tänderna, sen är dags för bingen skulle jag tro.

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

vilka sötnosar ;)

2009-04-12 @ 22:42:00
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0