Dra mig baklänges!!!

2009-04-29 @ 10:36:54
imorse gick hela familjen Tudegård upp klockan 6.45! Nice! Trött? Oerhört! Framför allt då jag inte somnade förrän klockan var 01 :tired:. Jag var ju nödvändigtvis tvungen att läsa ut boken :O.

Hur som.. Klockan 7.30 så kom våran nya tvättmaskin men det slutade inte där.. För när jag tittar ut ur köksfönstret ser jag en kille till som är med & hjälper till med tvättmaskinen. Nämligen inte mindre en ett ex till mig!!! :O Döm om min förvåning! Och inte tala om hans min! *skrattar*. Jag sa hej & han svarade hej.. SEN såg han att det var jag, han kände inte igen mig först. Det är ju DU!! Sa han med en förvånad min. Vad gör du här? Frågade han mig. Ehm... ja jag bor här!! Sist jag kollade i alla fall.

Sen var det inte mer med det. Det kändes lite krystat när de var här & fixade med maskinen. Vi separerade för snart 10 år sen & det var inget lyckligt slut kan jag säga. Snarare tvärtom! Kaos är ett bra ord som beskriver den tiden bland annat.

Men nu så har vi en ny & fin tvättmaskin! Jag har redan provtvättat :rolleyes: I love my tvättmaskin!!!

Efter att jag lämnat Lovisa på dagis tog jag en rask lång promenad innan jag gick hem & åt frukost & hängde upp tvätten ute på torkvindan :). Jag har en ljuvlig träningsvärk sen gårdagen :rolleyes:. Imorgon kommer det antagligen vara ännu värre :S. Men det går över! (tror jag i alla fall.. hmm...)

Men nu är jag så trött så jag tror jag ska ta mig en förmiddagslur! Det hör inte till vanligheterna att jag sover på förmiddagen eller över huvudtaget på dagen, men idag är jag bara såååå trött! :tired:

Nu: Förmiddagslur på sängen!
Senare: Röj, röj här hemma!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Jessica

Nej, men gud! Vem var det? Magnus?

2009-04-29 @ 11:08:40
URL: http://jekaskrypin.blogspot.com

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0