Bekväm...?!

2009-04-19 @ 10:00:19
Jag har en något lat unge... :rolleyes:. Hon tycker jag gå från andra änden i lägenheten in i hennes rum & plocka upp en sak som hon har tappat & sitter 2cm ifrån :O. Lovely! Bekväm dotter? Oh ja! Lik far sin? Moahahahaha japp :rolleyes:.
Jaja hon är söt i alla fall, bekväm eller inte! Jag älskar henne mer än nånting annat på denna jord!!!

Vädret idag verar inte bli lika fint som igår.. då kanske jag skulle passa på att göra en massa saker inomhus som jag inte velat göra då det har varit vackert väder. Men nu så... sen beror det lite på armen min, vad den tycker. Igår hade jag fruktansvärt ont :S. Idag är det något bättre, det tackar jag för :).

Usch! Ju närmre helgen slut vi kommer desto mer ågren får jag:(. Jag vet ju vad som väntar & nu i veckan finns det stor chans att det drar igång. Sen har jag ju varit expert på att skjuta undan mina känslor, stängt av liksom, inte vågat känna... Hur bra är det då? HA! Inget att rekommendera kan jag säga! Jag vet vad som händer...

Att gråta, att vara arg osv är kroppens säkerhetsventil. Att lätta på trycket när det helt enkelt har blivit för mycket. Men jag har lagt locket på vilken i sin tur kommer innebära en sjuhelvetes explosion.. den smällen får jag ta då!

Nu måste jag ordna med lite annat...!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Jessica

Du vet var jag finns hjärtat. Jag följer med dig om du vill ha mig där.

2009-04-19 @ 18:30:58
URL: http://jekaskrypin.blogspot.com

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0