Ännu en strålande dag!

2009-04-11 @ 22:31:10
Idag bar det av till stugan... efterlängtade stugan!!! :)
Massor med sol förstås :thumbup: vad mer kan man begära?

Men först blev det akutenheten som planerat, jag skulle få mera medicin så jag kan klara av vardagen någolunda. Ju närmare slutet vi kommer på helgen desto värre blir panikattackerna, oron & ångesten inför det som komma skall. Slutet på helgen betyder att snart drar helvetet igång på allvar ;(.

Jag är rädd... rädd för allt! Rädd för att jag har gjort fel, rädd för vad som ska hända, rädd för jag gud vet vad! :S
Jag vill stanna kvar här för alltid... om jag kunde, bara för att få fly undan den grymma verklighet jag lever i.

Men nu är nu! och jag är här nu så jag tänker ta till vara på varenda sekund! Imorgon blir det ännu mera sol så då ska jag vara ute & leka med Lovisa hela dagen & läsa i boken jag har påbörjat nu ikväll.

Mitt barn ligger nära mig i sängen & sover så gott. Jag kan höra hur hon andas vilket fyller mig med varma moderskänslor & gränslös kärlek. Mitt älskade barn, mitt allt, min solstråle, mitt hjärta. Vad jag älskar dig!!!

Hon tyckte det var sååå mysigt & roligt att få sova tillsammans med mamma ikväll. Hör inte till vanligheten när hon sover i sin egen säng i vanliga fall. Får se hur JAG sover i natt hahaha som ett Z förmodligen.

Lovisa fick en doktorsväska idag av farmor & farfar, gissa om hon blev glad!!! Som hon har velat ha denna väska, ojojoj så glad hon blev. Och vad hon har lekt med den i dag. Heeela dagen har alla blivit ompysslade, lagade & undersökta av Dr Lovisa :).

Nu ska jag borsta tänderna & krypa ner brevid min sovande dotter & läsa lite innan ögonen mina faller ihop & jag kan somna...

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0